preloader
Υπηρεσίες SEO

Υπηρεσίες SEO: τρία απλά γράμματα που κρύβουν το κλειδί της διαδικτυακής επιτυχίας.

Ίσως γνωρίζεις ότι η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO) είναι σημαντική και έχει να κάνει με τις κατατάξεις σου στις αναζητήσεις των χρηστών. Τι είναι όμως το SEO και γιατί έχει σημασία;

Αυτό το άρθρο είναι ο οδηγός σου για όλα τα θέματα που αφορούν τις υπηρεσίες SEO και τον πιθανό αντίκτυπό του στην επιχείρησή σου. Αν είσαι έτοιμος να αρχίσεις να ακονίζεις τις γνώσεις σου για το SEO χωρίς να χάνεσαι στην τεχνολογική ορολογία, ετοιμάσου και ξεκινάμε! Θα σου εξηγήσουμε τα μέσα και τα έξω του SEO, θα σε βοηθήσουμε να αξιοποιήσεις τις δυνατότητές του και θα βοηθήσουμε την επιχείρησή σου να λάμψει στο διαδίκτυο.

Υπηρεσίες SEO

Μια σύντομη επισκόπηση του SEO

Το SEO σημαίνει βελτιστοποίηση του ιστοτόπου για τις μηχανές αναζήτησης, δηλαδή βελτιστοποίηση του περιεχομένου και των τεχνικών ρυθμίσεων του ιστοτόπου σου ώστε η Google (καθώς και άλλες μηχανές αναζήτησης) να μπορούν να ανιχνεύσουν, να ευρετηριάσουν και να κατανοήσουν το περιεχόμενό σου για να κατατάξουν τις ιστοσελίδες σου υψηλότερα στα αποτελέσματα αναζήτησης. Αυτή η στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ θα σε βοηθήσει να αυξήσεις την ορατότητα του ιστοτόπου σου και να αποκτήσεις περισσότερη οργανική επισκεψιμότητα αναζήτησης.

Εάν ένας δυνητικός πελάτης ή πελάτισσα αναζητήσει ένα θέμα σχετικό με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σου, θέλεις να βρίσκεσαι στην κορυφή αυτής της σελίδας αποτελεσμάτων της μηχανής αναζήτησης (SERP) μαζί με τους ανταγωνιστές σου. Αν δεν είσαι, μια άλλη επιχείρηση μπορεί μόλις να έχει κερδίσει έναν νέο πελάτη – ή να έχεις χάσει εσύ έναν.

Εκτός από την αυξημένη επισκεψιμότητα του ιστότοπου, το SEO συμβάλλει στην εγκυρότητα της εταιρείας σου στον κλάδο σου. Και αυτό το κύρος δημιουργεί εμπιστοσύνη στο κοινό, η οποία τελικά μετατρέπεται σε αφοσίωση στην επωνυμία.

Γιατί το SEO είναι τόσο σημαντικό για την επιχείρησή σου;

Οι Υπηρεσίες SEO είναι μία από τις πιο ισχυρές στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ που μπορείς να αναπτύξεις για να βελτιώσεις τις πωλήσεις, να οικοδομήσεις αξιοπιστία, να αυξήσεις την αναγνωρισιμότητα της μάρκας σου και να κερδίσεις προβάδισμα έναντι των ανταγωνιστών σου.

Μια σταθερή βάση SEO όχι μόνο προσελκύει νέους πελάτες, αλλά επιτρέπει επίσης να εμβαθύνεις τη σχέση της επιχείρησής σου με αυτούς τους πελάτες λόγω της εμπιστοσύνης που δημιουργείς μαζί τους.

Πώς λειτουργεί το SEO

Το SEO αφορά τόσο την ποιότητα όσο και την ποσότητα. Οι μηχανές αναζήτησης θέλουν να παρέχουν τα πιο σχετικά, υψηλής ποιότητας αποτελέσματα στους χρήστες που πραγματοποιούν αναζητήσεις, επομένως οι ιστότοποι χρειάζονται ουσιαστικό, χρήσιμο περιεχόμενο και τεχνική βελτιστοποίηση για να κατατάσσονται καλά.

Μια συμπαγής στρατηγική SEO περιλαμβάνει συνήθως αυτά τα στοιχεία:

  • Ανάλυση λέξεων-κλειδιών
  • Δημιουργία backlink
  • Δημιουργία περιεχομένου
  • Τεχνική συντήρηση
Υπηρεσίες SEO

Ανάλυση λέξεων-κλειδιών

Κάθε στρατηγική SEO ξεκινά με έρευνα. Πιο συγκεκριμένα, πρέπει να κατανοήσεις τις λέξεις που χρησιμοποιεί το κοινό σου σε μια μηχανή αναζήτησης όταν ερευνά προϊόντα, υπηρεσίες ή θέματα σχετικά με την επιχείρησή σου.

Στο πιο βασικό επίπεδο, οι λέξεις-κλειδιά έχουν διαφορετικά επίπεδα δυσκολίας και όγκου αναζήτησης. Για παράδειγμα, υποθέτουμε τη λέξη-κλειδί “βιοτεχνολογία”. Ως ευρύς όρος, η κατάταξη στη Google είναι αρκετά δύσκολη. 

Δίπλα μπορείς να δεις τι μας λέει το Semrush για αυτή τη λέξη-κλειδί:

Έχει βαθμό δυσκολίας 88%, πράγμα που σημαίνει ότι είναι “Η πιο δύσκολη λέξη-κλειδί για να ανταγωνιστείς και θα χρειαστεί να καταβάλεις πολλές προσπάθειες για SEO εντός της σελίδας, δημιουργία συνδέσμων και προώθηση περιεχομένου”.

Αυτό σημαίνει ότι μια εταιρεία πρέπει να εγκαταλείψει την προσπάθεια κατάταξης σε αυτή τη λέξη-κλειδί; Όχι ακριβώς. Στην έρευνα λέξεων-κλειδιών, αναζητούμε επίσης long-tail λέξεις-κλειδιά με αρκετά υψηλό μηνιαίο όγκο αναζήτησης και πιο λογική δυσκολία λέξεων-κλειδιών. Οι λέξεις-κλειδιά μακράς ουράς είναι φράσεις ή πολλές λέξεις και όχι μία μόνο λέξη.

Για παράδειγμα, θα μπορούσαμε να στοχεύσουμε σε μια λέξη-κλειδί όπως “biotech startup”. Τώρα, η δυσκολία της λέξης-κλειδί είναι 42%, η οποία είναι “μια ανταγωνιστική λέξη-κλειδί για κατάταξη και θα χρειαστεί καλά δομημένο και μοναδικό περιεχόμενο”. Επίσης, εξακολουθεί να έχει μηνιαίο όγκο αναζήτησης 720, ο οποίος αναφέρεται στον αριθμό των φορών που μια συγκεκριμένη λέξη-κλειδί ή φράση αναζητείται σε μια μηχανή αναζήτησης μηνιαίως.

Αυτός ο τύπος στρατηγικής λειτουργεί για όλες τις επιχειρήσεις και τις εξειδικευμένες κατηγορίες που επιθυμούν να βελτιώσουν το SEO τους, από τα δικηγορικά γραφεία έως το ηλεκτρονικό εμπόριο. Και δεν είναι μόνο η εύρεση των σωστών λέξεων-κλειδιών, αλλά και η τοποθέτησή τους στις σωστές θέσεις στο περιεχόμενό σου. Εάν το περιεχόμενό σου περιέχει αυτές τις λέξεις και φράσεις που χρησιμοποιούν οι πελάτες, θα αυξήσεις την προβολή σου παρέχοντας χρήσιμες απαντήσεις χρησιμοποιώντας τη σωστή γλώσσα.

Δημιουργία backlink

Τα backlinks αφορούν τη σύνδεση άλλων ιστότοπων με τον ιστότοπό σας. Ιστορικά, υπήρχαν κάποιες πρακτικές που σήμερα αποκαλούμε “black hat SEO”, όπου οι εταιρείες αγόραζαν backlinks από εκατοντάδες ή χιλιάδες ιστότοπους που οι ίδιες ή ένας πωλητής κατασκεύαζαν για τον συγκεκριμένο σκοπό του backlinking. Η αγορά backlinks αποτελεί άμεση παραβίαση των κατευθυντήριων γραμμών της Google, επειδή θεωρείται spam.

Αυτή η στρατηγική θα σου επιφέρει μερικές βαριές ποινές αν το δοκιμάσεις τώρα. Επίσης, θέλεις backlinks από ιστοσελίδες υψηλής ποιότητας, άκρως σχετικές με το θέμα, για να έχεις το όφελος SEO. Ουσιαστικά, όταν κάποιος παραπέμπει στον ιστότοπό σου, αυτός ο σύνδεσμος βοηθάει να πεις στη Google και στις άλλες μηχανές αναζήτησης ότι είσαι αυθεντία στο θέμα.

Πώς μπορείς λοιπόν να συλλάβεις μερικά από αυτά τα άπιαστα backlinks; Πρέπει να δημιουργείς εξαιρετικό και υψηλής αξίας περιεχόμενο, ώστε οι άνθρωποι να δημιουργούν οργανικά backlink προς εσένα. Ξέρουμε, πιο εύκολο να το λες παρά να το κάνεις, αλλά αν θέλεις πραγματικά αποτελέσματα, πρέπει να δουλέψεις σκληρά. 

Δημιουργία περιεχομένου

Το περιεχόμενο είναι η καρδιά της στρατηγικής SEO του ιστότοπού σου. Χωρίς χρήσιμο περιεχόμενο, οι μηχανές αναζήτησης δεν έχουν τίποτα να κατατάξουν. Περιεχόμενο είναι οτιδήποτε διαβάζει, παρακολουθεί ή ακούει το κοινό σας, συμπεριλαμβανομένων των εξής:

  • Blogs
  • Κείμενο ιστοσελίδας
  • Infographics
  • Βίντεο
  • Podcasts
  • Newsletters
  • Δημοσιεύσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Θα πρέπει πάντα να επιδιώκεις να δημοσιεύεις χρήσιμο, ισχυρό περιεχόμενο που απαντά άμεσα στις ερωτήσεις του κοινού σου.

Τεχνικό SEO

Το τεχνικό SEO αναφέρεται στα παρασκηνιακά τεχνικά στοιχεία ενός ιστότοπου που επιτρέπουν στις μηχανές αναζήτησης όπως η Google να ανιχνεύουν αποτελεσματικά, να ευρετηριάζουν και να κατανοούν το περιεχόμενό του. Η βελτιστοποίηση αυτών των τεχνικών παραγόντων είναι ζωτικής σημασίας για την καλή οργανική κατάταξη.

Ορισμένοι κρίσιμοι τεχνικοί παράγοντες SEO περιλαμβάνουν την αρχιτεκτονική του ιστότοπου, την ταχύτητα του ιστότοπου, τη βελτιστοποίηση για κινητά τηλέφωνα, τη σωστή εφαρμογή σήμανσης, τις αποτελεσματικές δομές URL, τη χρήση alt κειμένου και επικεφαλίδων, τα μετα-δεδομένα και τον συνολικό σημασιολογικό κώδικα HTML. Μαζί, αυτά τα στοιχεία συμβάλλουν στην επικοινωνία της συνάφειας και της εστίασης του θέματος στις μηχανές αναζήτησης. Επηρεάζουν επίσης το πόσο γρήγορα και εύκολα μπορεί το Googlebot να ανιχνεύσει κάθε σελίδα.

Η διασφάλιση τους σημαίνει ότι ιστότοπός σου ακολουθεί τις βέλτιστες τεχνικές πρακτικές της Google και η αντιμετώπιση τυχόν προβλημάτων ανίχνευσης ή ευρετηρίασης επιτρέπει στη Google να διαβάζει τις σελίδες σου – και να κατανοεί καλύτερα το περιεχόμενό τους. Με αυτή τη στέρεη τεχνική βάση, οι υπόλοιπες προσπάθειες SEO, όπως η έρευνα λέξεων-κλειδιών, η δημιουργία συνδέσμων και η δημιουργία περιεχομένου, θα γίνουν ακόμη πιο αποτελεσματικές στην προώθηση της οργανικής κατάταξης και της επισκεψιμότητας.

Πώς το SEO μπορεί να ενισχύσει την επιχείρησή σου

Όταν η επιχείρησή σου κατατάσσεται ψηλά στα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης, αυτό σημαίνει ότι είσαι μια έγκυρη πηγή που οι μηχανές αναζήτησης θεωρούν σχετική με τα συγκεκριμένα ερωτήματα. Η εμφάνιση στην πρώτη σελίδα, ειδικά στις πολυπόθητες τρεις πρώτες θέσεις, καθιστά τους χρήστες του διαδικτύου πιο πιθανό να εμπιστευτούν την επωνυμία σας, να επισκεφθούν τον ιστότοπό σας και να κάνουν μετατροπές.

Σύμφωνα με το Search Engine Journal, η Google είναι η πιο αξιόπιστη ψηφιακή πηγή. Ως αποτέλεσμα, θα εμπιστευτούν ότι η μάρκα σου έχει απάντηση στην ερώτησή τους μέσω της μεταφοράς εμπιστοσύνης – της έννοιας ότι η αξιοπιστία μιας οντότητας μπορεί να μεταφερθεί σε μια άλλη μέσω της υποστήριξης.

Το SEO συμβάλλει στην απόκτηση κλικ και επισκεψιμότητας μέσω της συνάφειας και όχι μέσω των πληρωμένων διαφημίσεων. Και οι άνθρωποι συχνά θεωρούν τα οργανικά αποτελέσματα πιο αξιόπιστα.

Εάν η πλατφόρμα σου παρέχει αυτό που αναζητούν οι χρήστες σου -είτε αυτό είναι με τη μορφή πληροφοριών, απαντήσεων σε ερωτήσεις, προϊόντων ή υπηρεσιών- τότε αρχίζεις να δημιουργείς εμπιστοσύνη με τους πελάτες σου.

Επικοινώνησε σήμερα μαζί μας για να εξετάσουμε τις ανάγκες σου σε ότι αφορά το SEO του ιστότοπου σου.

Το να έχεις μια σταθερή ομάδα SEO στη γωνία σου είναι απαραίτητο για την επιτυχία των προσπαθειών σου στο ψηφιακό μάρκετινγκ. Αν έχεις οποιεσδήποτε ερωτήσεις σχετικά με το γιατί το SEO είναι σημαντικό για τις επιχειρήσεις ή το SEO γενικά, επικοινώνησε μαζί μας σήμερα!

Θα θέλαμε πολύ να συζητήσουμε μαζί σου για τη σημασία του SEO και πώς μπορεί να υποστηρίξει την επιτυχία της επιχείρησής σου. Συμπλήρωσε την ηλεκτρονική φόρμα επικοινωνίας μας για να μας πεις τι ψάχνεις. Ανυπομονούμε να επικοινωνήσουμε μαζί σου!

Πες μας πως μπορούμε να σε βοηθήσουμε σήμερα!